Επείγοντα περιστατικά +30 22410 45276

Συχνές Ερωτήσεις

Πού βρίσκεται η Κλινική και πώς μπορώ να έρθω στις ιατρικές εγκαταστάσεις;

Η Euromedica Γενική Κλινική Δωδεκανήσου βρίσκεται 5 χλμ. από το κέντρο της Πόλης της Ρόδου, στην περιοχή Κοσκινού. Η διεύθυνση είναι 5ο χλμ. Λεωφόρου Ρόδου – Λίνδου, Κοσκινού, Ρόδος, Τ.Κ. 85100, Δωδεκάνησα, Ελλάδα.

Κοντινές τοποθεσίεςΑπόσταση με όχημα
Πόλη της Ρόδου10’
Λιμάνι της Ρόδου10’
Αεροδρόμιο20’

Την Κλινική εξυπηρετεί η τοπική λεωφορειακή γραμμή 3 – Πόλη της Ρόδου /Κοσκινού ανά 1 ώρα

Τηλ. Κεντρικού Σταθμού Λεωφορείων: 22410 26300

Επίσης, υπάρχει σταθμός ταξί δίπλα στην κλινική (διασταύρωση Λεωφόρου Ρόδου – Λίνδου / Κοσκινού)

Τηλ. Σταθμού Ταξί: 22410 69600 & 66555

Τι εξω-νοσοκομειακές εγκαταστάσεις και υπηρεσίες διατίθενται στην κλινική ;

  • ΑΤΜ της Εθνικής Τράπεζας
  • Καφετέρια
  • Δημόσιοι τηλεφωνικοί θάλαμοι
  • Ιδιωτικός σταθμός πάρκιγκ (150 θέσεων)
  • Προγράμματα ξένων τηλεοπτικών σταθμών στα δωμάτια
  • Δωρεάν Wi-Fi

Πού πρέπει να κατευθυνθώ μόλις φθάσω στην Κλινική;

Με την άφιξή σας στην κλινική απευθυνθείται στο Γραφείο Κίνησης (-1 Υπόγειο – Επείγοντα)

Ώρες λειτουργίας: 24 ώρες / 7 ημέρες

Ποια είναι η διαδικασία εισαγωγής;

Όλες οι προγραμματισμένες και έκτακτες εισαγωγές, τα ραντεβού διαγνωστικών εξετάσεων, ιατρικών εξετάσεων και check-up πραγματοποιούνται επί 24ώρου βάσεως, 7 ημέρες την εβδομάδα στο Γραφείο Κίνησης Ασθενών στο υπόγειο (είσοδος επειγόντων).

Απαραίτητα δικαιολογητικά που πρέπει να έχετε μαζί σας κατά την άφιξη σας στην κλινική:

  • Έγκυρο δελτίο ταυτότητας
  • Αριθμός Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης
  • Βιβλιάριο Υγείας (εάν υπάρχει)
  • Ενημερωτικό σημείωμα ιατρού (εάν διαθέτετε από τον γιατρό σας)
  • Ηλεκτρονικό ή Έντυπο Παραπεμπτικό (αν πρόκειται για εξετάσεις)

Στο Γραφείο Κίνησης θα ερωτηθείτε για την κατηγορία δωματίου που επιθυμείτε.

Κατά την εισαγωγή σας στην Κλινική για προγραμματισμένη χειρουργική επέμβαση ή τοκετό απαιτείται η προκαταβολή του συμφωνηθέντος ποσού, ενώ στην πορεία θα πραγματοποιηθεί εκκαθάριση του λογαριασμού σας για τυχόν επιπλέον δαπάνες που μπορεί να έχουν προκύψει.

Σε άλλες περιπτώσεις (π.χ. παθολογικά περιστατικά) υποχρεούστε σε προκαταβολή της δαπάνης, ενώ η εκκαθάριση του λογαριασμού σας πραγματοποιείται την ημέρα λήψης του εξιτηρίου.

Μετά την εισαγωγή σας λαμβάνετε τον προσωπικό ιατρικό σας φάκελο και, εν συνέχεια, οδηγείστε στο αρμόδιο νοσηλευτικό τμήμα. Ο προϊστάμενος του νοσηλευτικού τμήματος θα σας συνοδεύσει στο δωμάτιο σας για να τακτοποιηθείτε.

Πού να απευθυνθώ σε περίπτωση που έχω ερωτήσεις σχετικά με την ασφαλιστική κάλυψη ή την έκδοση ατομικού λογαριασμού;

  • Για Ιδιώτες, ασθενείς με Δημόσια Ταμεία & Ελληνικές Ιδιωτικές Ασφάλειες παρακαλούμε επικοινωνήστε με το Λογιστήριο Ασθενών 22410 45013/029/011.

Ημέρες λειτουργίας: Δευτέρα – Παρασκευή. Ώρες λειτουργίας: 09:00 – 16:00

  • Για ασθενείς με Διεθνή Ασφάλεια παρακαλούμε επικοινωνήστε με το Γραφείο Διεθνών Ασθενών 22410 45222/45280.

Ημέρες λειτουργίας: 7 ημέρες την εβδομάδα. Ώρες λειτουργίας: 09:00 – 17:00

Από πού μπορώ να λάβω αντίγραφο του ιατρικού φακέλου μου;

Αντίγραφο των ιατρικών αρχείων σας μπορείτε να λάβετε μόνο κατόπιν σχετικού αιτήματος στο Γραφείο Κίνησης Ασθενών.

Είναι δυνατή η διανυκτέρευση ενός μέλους της οικογένειας στο θάλαμο νοσηλείας;

Ναι. Η παραμονή των συνοδών επιτρέπεται κατόπιν διαβούλευσης με τον Επικεφαλής του τμήματος.

Πώς μπορώ να υποβάλλω τυχόν παράπονα;

Σε όλα τα τμήματα της κλινικής διατίθεται έντυπο παραπόνων, το οποίο μπορείτε να ζητήσετε από τον/την προϊστάμενο/η να σας δώσει να συμπληρώσετε. Επίσης, μπορείτε να απευθυνθείτε στο Τμήμα Ποιότητας της Κλινικής Δευτέρα-Παρασκευή 09:00-16:00.

Διατίθεται υπηρεσία ασθενοφόρων;

Η κλινική διαθέτει υπηρεσία ασθενοφόρων με 2 ασθενοφόρα, τα οποία είναι πλήρως και άριστα εξοπλισμένα και υποστηρίζονται από άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό. Και τα δύο ασθενοφόρα είναι σε ετοιμότητα 24 ώρες την εβδομάδα, 365 ημέρες το χρόνο.

Τηλέφωνα της υπηρεσίας ασθενοφόρων:

(+30) 22410 45276

Ποια είναι η διαδικασία εξιτηρίου;

Η έξοδος των ασθενών από την κλινική αποφασίζεται αποκλειστικά και μόνο από τον Θεράποντα Ιατρό. Με την υπογραφή του εξιτηρίου από τον Ιατρό, ο ιατρικός σας φάκελος μεταφέρεται στο Λογιστήριο Ασθενών (Ισόγειο) για να ολοκληρωθεί ο έλεγχος και να οριστικοποιηθεί ο λογαριασμός. Αμέσως μετά θα ειδοποιηθείτε, να προσέλθετε στο ταμείο για την τακτοποίηση των οικονομικών σας εκκρεμοτήτων. Από εκεί θα παραλάβετε και το βιβλιάριο ασθενείας σας.

Το Λογιστήριο Ασθενών λειτουργεί Δευτέρα με Παρασκευή, 09:00 – 16:00. Τηλέφωνο επικοινωνίας: 22410 45013 / 45005

Ποιος είναι ο τρόπος πληρωμής;

Η πληρωμή για την τακτοποίηση του λογαριασμού σας μπορεί να πραγματοποιηθεί με τους παρακάτω τρόπους

  • Μετρητά
  • Πιστωτική Κάρτα

VISA/MASTERCARD/MAESTRO/AMERICAN EXPRESS

  • Κατάθεση σε Λογαριασμό

Μπορείτε να ζητήσετε και να λάβετε από το Λογιστήριο Ασθενών τους αριθμούς λογαριασμού IBAN της κλινικής

Ποιες είναι οι ώρες επισκεπτηρίου της Κλινικής;

ΤΜΗΜΑ ΠΡΩΙ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ 
Χειρουργικό – Παθολογικό 11:00 – 13:00 19:00 – 20:30  
Μαιευτικό – Γυναικολογικό 10:00 – 11:30 19:00 – 20:30 Απαγορεύεται η είσοδος σε παιδιά κάτω των 12 ετών 
Μονάδα Εντατικής Θεραπείας 12:30 – 13:00 18:30 – 19:00 Για 5 λεπτά 

Δεν διαμένω στην Ελλάδα. Με ποιον πρέπει να επικοινωνήσω για την οργάνωση του πλάνου θεραπείας μου στην Κλινική;

Θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Διεθνών Ασθενών στο τηλ. 22410 45280 / 45045. Το προσωπικό του τμήματος θα χαρεί να σας εξυπηρετήσει.